SOCIOPOINT POMÁHÁ V TĚŽKÝCH ŽIVOTNÍCH SITUACÍCH
Poradenství pro občany v tíživé sociální situaci nabízí Magistrát města Ostravy od října roku 2021. Na SOCIOPOINT se o radu můžou obracet anonymně osobně, telefonicky na bezplatné lince nebo e-mailem. K dispozici je i mobilní aplikace s přehledem veřejných služeb v Ostravě.
Aktuálně se ve vozidlech městské hromadné dopravy objevují nové letáky. Jsou na nich zmíněny osobní příběhy, které často sociální pracovnice s klienty v kanceláři Sociopoint řeší.
Sociální pracovníci pomáhají lidem při hledání řešení jejich problémů v širokém spektru životních situací. Lidé v nesnázích získají kontakty na konkrétní organizace i potřebné formuláře. Pracovnice pomohou zorientovat se v systému sociální pomoci a vysvětlí, kde dané služby v Ostravě najdou.
Sociální pracovníci pomohou lidem při hledání možností řešení konkrétního problému v širokém spektru, např. ztráty bydlení, domácího násilí na seniorech, osamělosti seniorů, dluhů, duševního onemocnění.
SOCIOPOINT kromě pomoci občanům nabízí podporu také pracovníkům státních i nestátních organizací.
Další informace lze nalézt v odkazu https://kpostrava.cz/category/skupina/sociopoint/ a také na https://socialniveci.ostrava.cz/zakladni-informace-soc-prace/sociopoint/